Müşterilerinizden Gelen Çağrılar Hakkında Temsilcilerinizi Nasıl Bildirirsiniz?
Son yıllarda, giderek daha fazla şirket ve kuruluş, müşterilerinden gelen aramaları yanıtlamak için bulut tabanlı sesli ve görüntülü iletişim merkezlerini kullanmaya başladı. Bu hizmet, bulut tabanlı iletişim veya Hizmet olarak Birleşik İletişim (UCaaS) olarak bilinir. UCaaS'ın amacı, aracıların uzun ve karmaşık kullanıcı adlarını ve şifreleri hatırlamaya gerek kalmadan oturum açabilecekleri ve görevlerini yerine getirebilecekleri merkezi bir hizmete sahip olarak üretkenliklerini artırmaktır. Ancak, bir UCaaS ortamında çalışmanız gerektiğinde, en önemli şey müşterilerinden gelen bir çağrı hakkında acentelere nasıl haber verileceğidir. Bu yazımızda, Primas CX sunucunuza gelen aramalardan haberdar olmak için nasıl Windows Bildirimi ve pop-up oluşturulacağını anlatacağız.
Uzantıyı indirdikten sonra, bir hesap oluşturmanız ve tarayıcıya yüklemeniz gerekir. Primas CX sunucu URL'nizi girmeniz istenecektir. Uzantı, gelen aramayı otomatik olarak algılayacak ve tarayıcınızda sizi bilgilendirecektir. Pop-up yeni bir pencerede, etkin bir sekmede veya bir iletişim kutusunda görünür.
Bu uzantı, Primas Web Bildiricisinin
parçasıdır. güçlü> BETA, iki yılı aşkın süredir geliştiriyoruz. Müşterilerinizden gelen çağrıları acentelerinize bildirmenize yardımcı olur, böylece onlara anında cevap verebilirler. Bu özellik, özellikle temsilcileriniz masaüstlerinden uzaktayken çok önemlidir.